Termodruk i jego zastosowanie

Reklama odgrywa obecnie coraz większą rolę zarówno dla dużych firm jak i dla mniejszych przedsiębiorstw. W związku z tym coraz więcej firm decyduje się na zmianę swojej polityki tak żeby nadążyć za ogólnymi trendami, które panują na rynku. Skutkuje to zwiększeniem budżetu na marketing i reklamę co ma pomóc w promocji marki wśród konkurencji.

Metoda hot-stampingu

hot stampingJest to inwestycja, która ma na celu utrzymanie bieżących klientów oraz pozyskanie nowych. Wśród pracodawców obecnie bardzo ceniona jest lojalność i przywiązanie pracownika do firmy. Tak zwane utożsamianie się z firmą jest szczególnie cenione. Jest to związane z tym, że na rynku pracy brakuje obecnie dobrych specjalistów co sprawia, że pracodawcy bardziej zależy na tym żeby zatrzymać obecną kadrę niż poszukiwać nowych pracowników. W tym celu pracownicy bardzo często korzystają na co dzień z gadżetów, które udostępnia pracodawca. Bardzo popularne są szczególnie wszelkiego rodzaju materiały reklamowe. Często do oznakowania wizytówek logiem producenta zleca się tak zwany hot stamping. Jest to jedna z najpopularniejszych metod wykonywania nadruku na materiały, które posiadają niejednorodną strukturę oraz cechują się nierównościami powierzchni. Przy pomocy termodruku można zrealizować wiele zleceń w oparciu o projekty graficzne klienta. Tak naprawdę w przypadku termodruku jedynym ograniczeniem jest rozdzielczość oraz gabaryty nadruku.

W przypadku bardzo skomplikowanych grafik czy projektów lepiej się sprawdzą inne metody ich umieszczania na przedmiocie docelowym. Koszulki oznaczone logiem producenta bardzo często są wykorzystywane przez pracowników podczas dnia roboczego. Wszystko to sprawia, że na obiekcie panuje atmosfera zażyłości firmowej a koszulki oznaczone przy pomocy metody hot stampingu świetnie przestawiają zespół.