Przyczyniłam się do wzrostu sprzedaży nosideł turystycznych

Pracuję w agencji reklamowej. Dzisiaj w moim biurze pojawił się właściciel firmy, który jest zainteresowany reklamą. Właściciel był bardzo miły i uprzejmy. Sporo opowiedział mi o swojej firmie. Był bardzo otwarty. Wiele się o firmie dowiedziałam i wiem już jaki ma problem.

Przygotowuję reklamę o nosidłach

Nosidła turystyczne z daszkiemMężczyzna prowadzi wypożyczalnie nosideł turystycznych. Ostatnio zmalały mu dochody i chce do siebie przyciągnąć nowych klientów. Mężczyzna zdecydował się poza wypożyczaniem rozpocząć sprzedaż nosideł. Nosidła z daszkiem już wie ile kosztują. Wstępnie już zamówił około pięćdziesięciu sztuk. Planuje przygotować teraz reklamę w radio o tym jak jego nosidła są bezpieczne. Poprze reklamę planuje zachęcić klientów do zakupu lub wypożyczenia nosidła. W swoim sklepie ma także plecaki turystyczne. Jego sklep nie jest duży ale za to magazyn już tak.. w sklepie nie widać wszystkich plecaków i nosideł, które są w sprzedaży. Zaproponowałam oprócz reklamy w radio zainwestować w stronę internetową. Sprzedaż w internecie cieszy się sporym zainteresowaniem. Nosidła turystyczne i plecaki są chętnie oglądane przez klientów. Zrobiłam rozeznanie na rynku i jestem o tym święcie przekonana. Właściciel sklepu stwierdził, że nigdy nie myślała o sprzedaży internetowej. Stwierdził jednak, że to jest bardzo dobry pomył. Postanowił zainwestować swoje fundusze w reklamę w radio a także w porządną stronę internetową. Jestem pewna, że dzięki takim inwestycjom firma raz dwa stanie na nogi.

 

Moje przypuszczenia się potwierdziły. Już po dwóch miesiącach właściciel sklepu zauważył wyższą sprzedaż. Jestem pewna, że sama reklama nie wpłynęłaby na podwyższenie sprzedaży w takim stopniu. Sprzedaż internetowa cieszy się sporym zainteresowaniem. Klienci chętnie zamawiają plecaki a także nosidła dla dzieci.  

Więcej znajdziesz na ://